Οι φωτογραφίες μου.

2 Ιουν 2010

ΤΑ 37 ΕΙΔΗ ΟΡΓΑΣΜΩΝ...!!!

ΤΑ 37 ΕΙΔΗ ΟΡΓΑΣΜΩΝ...!!!

1. Γεωγραφικός: Εδώ! Εδώ! ή... Εκεί! Εκεί!
2. Θρησκευτικός: Θεέ μου !!!
3. Αυτοκτονίας: Πεθαίνω !!!!!!
4. Δολοφονίας: Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!
5. Θετικός: Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !
6. Αρνητικός: Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !
7. Στιγμιαίος: Τώρα ! τώρα ! τώρα !
8. Επίπονος: Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !
9. Οργασμός του τρόπου 1: Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !
10. Οργασμός του τρόπου 2: Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !
11. Επεξηγηματικός: Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !
12. Επιβεβαιωτικός: Αυτό είναι ! Αυτό είναι !
13. Μαραθώνιος: Φτάνω !! Φτάνω !!
14. Τελειωτικός: Τελειώνω !! Τελειώνω !!
15. Οργασμός της αγελάδας: Μμμμμμμμμ!...
16. Οργασμός της πάπιας: Α-παπα παπα-παπα !!
17. Οιδιπόδειος: Τι σου κάνω, μάνα μου !
18. Πατρικός: Παιδί μου !!!
19. Ο οργασμός του μαμάκια: Μάνα μου, ώχου, μάνα μου !!
20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη: Πάρτα !!!
21. Ο οργασμός της Νατάσας: Αχ Κώστα-Κώστα
22. Ο οργασμός του κάμπινγκ: .....( για να μην σ' ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )
23. Οργασμός παντρεμένων: Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα!...
24. Οργασμός της μοδίστρας: Σκίσε με!...
25. Οργασμός του πλεονέκτη: Κι άλλο!...Κι άλλο!...
26. Οργασμός της θρησκευόμενης: Άη-Γιώργη μου... Καβαλάρη μου!...
27.Οργασμός του γιατρού: Πάρτα,μωρή άρρωστη!
28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου,... Μωράκι μου!...
29. Οργασμός του ανασφαλή: Σ'αρέσει ; ε ;
Σ' αρέσει ;
30. Οργασμός του περίεργου: Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;
31. Οργασμός της ψυχρής: Λειώνω !
32. Οργασμός της ψεύτρας: Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ!
33. Οργασμός του ψυχιάτρου: Με τρελαίνεις !
34. Οργασμός του G.P.S.: Πιο πάνω.Πιο πάνω.Πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα !
35. Οργασμός της ανοργασμικής: Τελείωσες; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας ;

36. Βλάχικος οργασμός: Οη,Οη, μάνα μ'!
37. Κρητικός οργασμός: Ωφού !!Ήντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις!...


4 σχόλια:

Ευχαριστώ που ήρθατε και αφήσατε το σχόλιό σας!
Σχόλια ΑΝΩΝΥΜΑ ή ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ θα διαγράφονται.

Ο Κίκο μου.............

Ο Κίκο μου.............
Κίκο μου σ΄αγαπώ πολύ! Nα είσαι καλά όπου και να είσαι...

ΕΙΠΑΝ......

*** Εκείνος που ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μια φυλακή...
Β. Ουγκώ

*** Πολύ συχνά γυρεύει κανένας την ευτυχία όπως γυρεύει τα γυαλιά του ενώ τα έχει στην μύτη του.

*** Περίεργο .....να νομίζουν μερικοί πως οι ιδέες σκοτώνονται
Κίνγκ Λούθηρος

*** Οταν ένας άνδρας δει πως του λείπουν ένα ή δύο κουμπιά από το πουκάμισό του.....ή θα παντρευτεί ή θα χωρίσει!

*** Δύο πράγματα θέλει ο άνδρας: κινδύνους και παιχνίδια. Γι΄αυτό και ζητάει την γυναίκα. Είναι το πιο επικίνδυνο παιχνίδι!

*** Η αμφιβολία είναι περισσότερο σκληρή απ΄την χειρότερη αλήθεια!

*** Στον έρωτα, η γυναίκα αρχίζει χωρίς να υπόσχεται τίποτα και σιγά-σιγά παραχωρεί τα πάντα. Ο άντρας υπόσχεται τα πάντα και στο τέλος δεν δίνει Τ Ι Π Ο Τ Α...
Ρ. Ντεβιλλιέ

*** Η αληθινή ελευθερία δεν είναι να κάνει καθένας ό,τι θέλει, αλλά ό,τι έχει δικαίωμα να κάνει!
Β. Ουγκώ

*** Αληθινός φίλος είναι αυτός που σου κρατάει το χέρι...και ταυτόχρονα αγγίζει την καρδιά σου...


Φωτό....

Φωτό....
Ολα είναι δυνατά....

Φωτό.....

Φωτό.....
Mexico

Φωτό...

Φωτό...
Εεεεεε! εσύ τι είσαι?......