Οι φωτογραφίες μου.

8 Νοε 2010

O Μακάκας με τα πράσινα τα κόκκινα και τα μπλε!

Tαξίδευε κάποιος με το αυτοκίνητό του από την Αθήνα πρός τη Θεσσαλονίκη.
Κάπου στο ύψος της Μαλακάσας, του πετάγεται ένας τύπος ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια στα κόκκινα και του κάνει νόημα να σταματήσει.
Μόλις σταματάει, πλησιάζει στο παράθυρο και του λέει:
- Γειά σου φίλε, είμαι ο μαλάκας με τα κόκκινα και πεινάω.
Εχεις τίποτα φαγώσιμο;
Παραξενεύεται ο άνθρωπός με το παρανοϊκό της όλης φάσης, αλλά τον λυπάται και του δίνει ένα σάντουιτς που είχε μαζί του.
Μερικά χιλιόμετρα παρακάτω, εκεί κοντά στις στροφές της Μαλαισίνας, του πετάγεται και τον σταματάει ένας άλλος παρόμοιος τύπος ντυμένος όλος στα πράσινα.
Σκύβει κι αυτός στο παράθυρο και του λέει:
- Φίλε μου γειά σου. Εγώ είμαι ο μαλάκας με τα πράσινα και πεθαίνω της δίψας.
Δώσε μου κάτι να πιώ σε παρακαλώ.
Τι να κάνει ο οδηγός...
"Θα δραπέτευσε καμμιά φουρνιά τρελλών από το Δαφνί"... αλλά είναι και πονόψυχος και του δίνει μια Coca - Cola που είχε στο αμάξι.
Δεν προλαβαίνει να φτάσει στα Καμμένα Βούρλα και εκεί στον Αγιο Κωνσταντίνο, νά σου κι ένας άλλος ανάλογος τύπος ντυμένος στα μπλέ.
Το έχει συνηθίσει πια το παρανοϊκό σκηνικό ο ήρωάς μας, οπότε μόλις ο μπλέ μαρέν άνθρωπος πλησιάζει στο παράθυρο, του λέει βιαστικά:
- Ξέρω, ξέρω εσύ είσαι ο μαλάκας με τα μπλέ. Λέγε τι θέλεις.
- ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑ !.....



15 σχόλια:

  1. ΧΕ ΧΕ!!!!!!ΦΟΒΕΡΟ ΗΤΑΝ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό, πολύ καλό. Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ καλό.Παντοτε θα υπαρχει ενας μακάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλα Εύα μου.
    Να υποθέσω ότι η απουσία είναι επιλογή σου ;
    Κανένα ταξιδάκι που τόσο επιθυμούσες τώρα που είσαι free;;;;
    Όπως και νάχει , Καλές Γιορτές με Υγεία σε παρακαλώ και με την ευχή μου...
    http://lygeri.pblogs.gr/2010/12/ton-theo-twn-mikrwn-thaymatwn.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα καλή μου Εύα, πάντα με υγεία, ευτυχία κι ευημερία, κι είθε ο Νέος Χρόνος 2011 να σου χαρίζει υγεία, ευτυχία, κι ότι άλλο ποθείς !!! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥☆☆ ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♥░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥░
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2011 ΧΡΥΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΓΑΠΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχα!!! ολα μπλε θα τα βλέπει από δω και πέρα ο έρμος...!!! Χαχαχαχα!!! Καλημέρα, Καλή χρονιά με Υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς Εύαγγελία μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hλία μου σ΄ευχαριστώ από καρδιάς....
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλαρένια μου σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ και από εδώ.
    Να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάλι γέλασα!
    Χρόνια Πολλά!
    Χριστούγεννα και πάλι.
    αγάπη ευημερία καλή καρδιά και λίγη τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...και καλή χρονιά!
    κέρδισες φλουρί;
    όπως και να έχει
    υγεία αγάπη καλή και τύχη για φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. από γιορτή σε γιορτή.
    Χριστός ανέστη, αναστάσιμο φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που ήρθατε και αφήσατε το σχόλιό σας!
Σχόλια ΑΝΩΝΥΜΑ ή ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ θα διαγράφονται.

Ο Κίκο μου.............

Ο Κίκο μου.............
Κίκο μου σ΄αγαπώ πολύ! Nα είσαι καλά όπου και να είσαι...

ΕΙΠΑΝ......

*** Εκείνος που ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μια φυλακή...
Β. Ουγκώ

*** Πολύ συχνά γυρεύει κανένας την ευτυχία όπως γυρεύει τα γυαλιά του ενώ τα έχει στην μύτη του.

*** Περίεργο .....να νομίζουν μερικοί πως οι ιδέες σκοτώνονται
Κίνγκ Λούθηρος

*** Οταν ένας άνδρας δει πως του λείπουν ένα ή δύο κουμπιά από το πουκάμισό του.....ή θα παντρευτεί ή θα χωρίσει!

*** Δύο πράγματα θέλει ο άνδρας: κινδύνους και παιχνίδια. Γι΄αυτό και ζητάει την γυναίκα. Είναι το πιο επικίνδυνο παιχνίδι!

*** Η αμφιβολία είναι περισσότερο σκληρή απ΄την χειρότερη αλήθεια!

*** Στον έρωτα, η γυναίκα αρχίζει χωρίς να υπόσχεται τίποτα και σιγά-σιγά παραχωρεί τα πάντα. Ο άντρας υπόσχεται τα πάντα και στο τέλος δεν δίνει Τ Ι Π Ο Τ Α...
Ρ. Ντεβιλλιέ

*** Η αληθινή ελευθερία δεν είναι να κάνει καθένας ό,τι θέλει, αλλά ό,τι έχει δικαίωμα να κάνει!
Β. Ουγκώ

*** Αληθινός φίλος είναι αυτός που σου κρατάει το χέρι...και ταυτόχρονα αγγίζει την καρδιά σου...


Φωτό....

Φωτό....
Ολα είναι δυνατά....

Φωτό.....

Φωτό.....
Mexico

Φωτό...

Φωτό...
Εεεεεε! εσύ τι είσαι?......