Οι φωτογραφίες μου.

16 Ιαν 2009

Ο Σήφης και ο Μανούσος....


Σε μια ραχούλα κάθονταν ο Σήφης και ο Μανούσος και αγνάντευαν την δύση του ήλιου στον Ψηλορείτη.

Κάποια στιγμή πλησιάζει ένας τουρίστας και τους λέει:

- Ντου γιου σπικ ;ίγκλις;

Κοιτιώνται οι δυό τους και απαντάει ο Μανούσος:
- Τσ
- Σπρέχεν ζι ντόιτς;
- Τσ
- Παρλάρε ιταλιάνο;
- Τσ
- Παρλέ βου φρανσέ;
- Τσ
- Πάρλα εσπανιόλ;
- Τσ

Απογοητευμένος ο τουρίστας απομακρύνεται.

Λέει ο Σήφης του Μανούσου:
- Μωρέ Μανούσο...
- Μμμμ.....
- Μωρέ Μανούσο εν κατέομε καμμιά ξένη γλώσσα.
Πρέπει να πάμε να μάθουμε καμμία...

- Γιάντα μωρέ Σήφη; Ήντα να τηνε κάμομε;

- Ε, τί... Για να μπορούμε να συνεννοηθούμε.

- Και τούτος που ήξευρε πέντε μωρέ, συνεννοήθηκε;

***********************

Πρωί πρωί ο Σήφης έκανε εξωτερικά μερεμέτια στο σπίτι του, ανεβασμένος σε μια σκάλα.

Περνώντας ο Μανούσος για την στάνη, τον βλέπει και του λέει για να τον πειράξει:
- Μωρέ Σήφη, εμένα δε με κόφτει μωρέ, που θα πέσεις απ' τη σκάλα και θα σκοτωθείς. Μα θα σπάσει μωρέ η κεφαλή σου και θα γεμίσει ο τόπος άχερα.

Και ο ετοιμόλογος Σήφης από τη σκάλα:
- Και 'συ μωρέ Μανούσο, πρωί πρωί το φαΐ σκέφτεσαι;

10 σχόλια:

  1. Κουζουλοι τουτοι οι Κρητικάτσιδες δα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα. Μου αρέσουν τα ανέκδοτα αλλά ποτέ δεν μπορώ να θυμηθώ να πω ούτε ένα! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επι τέλους λίγο χιούμορ σε ανάρτηση μιας ρομαντικής κυρίας.
    Εύα σε ευχαριστούμε για το γέλιο που χάρισες.
    Ελπίζω να ξέρεις πως ένα λεπτό γέλιου ισοδυναμεί με μισή ώρα κολύμβι στη θάλασσα.
    Αυτά ώστε να μην ΄γράφεις για....πνεύμα αντιλογίας.
    Νάσαι καλά .
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα Ευάκι μου.
    Εσείς οι Κρητικοί είστε παροιμιώδεις στα ανέκδοτα. Έξυπνοι άνθρωποι με χιούμορ και φαντασία μόνο έξυπνα λόγια λένε.
    Να γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας το δικαιούμεθα.
    Την αγάπη μου έχεις.
    http://ligery.pblogs.gr
    http://lygeri.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aρη μου καλό βράδυ να έχεις από μιά κουζουλή κοπελιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aspa μου μην ανησυχείς....
    Ούτε και εγώ θυμάμαι ποτέ κανένα ανέκδοτο όσο και να μου αρέσει αυτό....
    Χάρηκε που ήρθες και ελπίζω να τα πούμε ξανά και ξανά...
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζήση.....
    Θέλω να σε ευχαριστήσω ιδιαιτέρως για τα συνήθως όμορφα σχολιάκια σου....(και καλοπροαίρετα φαντάζομαι...)
    Σ΄ευχαριστώ για την παρουσία σου γενικά...
    Πιστός φίλος...και αγαπητός θα έλεγα....
    Να είσαι καλά.
    Ελπίζω να σε έκανα να χαμογέλασες έστω....
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου Λυγερή.....
    Εμείς οι Κρητικοί έχομε πολλά καλά αρκεί να έχει κάποιος την καλή διάθεση να τα δει...
    Και εσύ έχεις αυτή την καλή διάθεση γενικά νομίζω για όλα....
    Να είσαι καλά....
    Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραία επιλογή σου αρκετα διασκεδαστική
    νάσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που ήρθατε και αφήσατε το σχόλιό σας!
Σχόλια ΑΝΩΝΥΜΑ ή ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ θα διαγράφονται.

Ο Κίκο μου.............

Ο Κίκο μου.............
Κίκο μου σ΄αγαπώ πολύ! Nα είσαι καλά όπου και να είσαι...

ΕΙΠΑΝ......

*** Εκείνος που ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μια φυλακή...
Β. Ουγκώ

*** Πολύ συχνά γυρεύει κανένας την ευτυχία όπως γυρεύει τα γυαλιά του ενώ τα έχει στην μύτη του.

*** Περίεργο .....να νομίζουν μερικοί πως οι ιδέες σκοτώνονται
Κίνγκ Λούθηρος

*** Οταν ένας άνδρας δει πως του λείπουν ένα ή δύο κουμπιά από το πουκάμισό του.....ή θα παντρευτεί ή θα χωρίσει!

*** Δύο πράγματα θέλει ο άνδρας: κινδύνους και παιχνίδια. Γι΄αυτό και ζητάει την γυναίκα. Είναι το πιο επικίνδυνο παιχνίδι!

*** Η αμφιβολία είναι περισσότερο σκληρή απ΄την χειρότερη αλήθεια!

*** Στον έρωτα, η γυναίκα αρχίζει χωρίς να υπόσχεται τίποτα και σιγά-σιγά παραχωρεί τα πάντα. Ο άντρας υπόσχεται τα πάντα και στο τέλος δεν δίνει Τ Ι Π Ο Τ Α...
Ρ. Ντεβιλλιέ

*** Η αληθινή ελευθερία δεν είναι να κάνει καθένας ό,τι θέλει, αλλά ό,τι έχει δικαίωμα να κάνει!
Β. Ουγκώ

*** Αληθινός φίλος είναι αυτός που σου κρατάει το χέρι...και ταυτόχρονα αγγίζει την καρδιά σου...


Φωτό....

Φωτό....
Ολα είναι δυνατά....

Φωτό.....

Φωτό.....
Mexico

Φωτό...

Φωτό...
Εεεεεε! εσύ τι είσαι?......